Fångad av en stormvind

Var bara tvungen att göra ett inlägg innan jag sticker.
Kan verkligen inte fatta att jag gör detta. Min buss går vid 8 och jag väljer att sova hos Mattias = 6 km ifrån busshållplatsen = måste cykla TIDIGT på morgonen. Och om det regnar? :O Man kan aldrig riktigt lita på Sveriges väder.
Hur som hellst så är jag iallafall nyduschad och go! Sitter just nu vid datan och fönar håret med tandkräm i ansiktet!? Whata f*ck, tänker säkert alla nu. Men blev tipsad av en kompis att man kan bli av med sina finnar om man lägger lite tandkräm på dom. Ska tydlingen torka ut dem eller ngt. Haha! Har testat förr och det hjälper lite, eller om allting bara sitter i huvudet. Man luktar om inte annat gott i ansiktet, hade varit najs att utrota de små jävlarna en gång för alla!

Praktik imon.... yippi? buuuu? Hmm, lite både och, hade verkligen inte haft någonting emot att vara hemma denna veckan, ngn som vet någon bra sjukdom i stil med aids eller galna kosjukan? Haha.
Jaja nu ska jag inte babbla mer, have a nice kväll, Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0