hatar marsvin


Nu har jag kommit hem från en jobbig praktikdag! Imon är det fredag och det tycker jag verkligen om! btw - ngn som vet hur länge ett marsvin är dräktigt? Chefen frågade idag om det? Han hade frågat alla praktikanter samma fråga, sålänge han hade tagit emot några. Och det kunde jag såklart inte svara på!! Hallå marsvin liksom?! Kan alla andra djur men inte Marsvin.. Kanin 30-32 dgr, Råtta 22-23 dgr, mus 20 dgr, guldhamster 16 dgr, ko 9 månader, gris 3 månader 3 veckor och 3 dagar!!!!! Typiskt!

Igår var iaf älsklingen här och idag kommer han med :) <33


älsklingen pluggar på körkortet


såhär glad var jag över att vara med på kort!



Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0