RUBRIK

Om jag lyckas skriva detts inlägget på mindre än två minuter så är det exakt ett dygn sedan förra inlägget.
Idag har jag bara packat upp massa varor och byggt ihop burar. Blev stucken av en mal också, när jag städade akvariet och bara råkade ta tag i svansen och gliida lite fram och tillbaka med enrättså pisst förbannad mal. Haha, blev iallafall stucken eller ngt liknande och har mkt ont i fingret nu... Fast å andra sidan kan det ju inte vara gift i den lille eftersom jag antar att man inte får sälja livsfarliga djur i djuraffärer.
Älsklien och Sigge drog iväg till steakhous för att drick öl, så nu sitter jag här helt ensam och ska snart städa mitt rum! TRÅÅÅÅÅK!


haha dagens bild får bli en på mig och lilla Sabine.
OM DU LÄSER DETTA: TVÅÅKER ÄR INTE DET SAMMA UTAN DIG :(<3

(tog mer än 2 min, haha)

Kommentarer
Postat av: Sabine :) The one and only

Naaaw, Jag vill träffa dig nu!!! Dagarna går as segt! :)

2010-08-19 @ 15:31:36
URL: http://sabineholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0