skjut mig

Just nu känner jag mig ungefär såhär!

INGENTING FUNKAR IDAG; HÄR SKA VARA EN BILD PÅ MIG NÄR JAG SKJUTER MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag orkar inte gå till bussen och från bussen till praktiken när det är STORM ute. pluss att det regnar också...

Nu måste jag gå ut och göra maten som inte finns som jag ska äta till lunch idag som jag inte kommer kunna äta efetersom jag måste jobba in min rast så jag kan sluta tidigare så jag slipper sitta och vänta i stormen och regnar en timma för att kunna ta mig hem till pissiga Tvååker...... BLÖÖÖÖÖ!



HEEEEEJdÅ


Kommentarer
Postat av: Sabine :) The one and only

Nej gör inte de ;) duvet, hur skulle jag klarat mig? men men, du jag längtar tills vi ses, det börjar nästan bli irriterande!!! STÅ UT OCH VÄNTA PÅ DIN RÄDDARE!!!

2010-08-26 @ 23:20:58
URL: http://sabineholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0