Vi drar till Kreta!

Äntligen har jag tagit reda på vad hotellet hette och här kommer lite härliga bilder. Om minder än 40 timmar så sitter jag i en av solstolarna och steker :)











Kommer komma upp så sjukt mkt bilder när jag kommer hem nästa vecka.

Idag har jag iallafall ringt till min praktikplats i Falkenberg. Låter bra tycker jag! Och det bästa med allt är ju att jag ska bo i Tvååker och få sova med min älskling i tre hela veckor!
Jag har också fått tummen ur och skrivit in mig på körskola. Dock börjar den inte försen den 29 agusti. BAJS! Jag som ville ha körkort när jag fyllde år. Blir så arg på mig själv! Jag har haft hela sommaren så mig. Men men! Sålänge man inte har bil så kvittar det ändå om jag inte har körkort. Men ändå... bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0