Ibland får man vara olydig.

Okej såhär ligger det till. Jag går djursjukvård och till det hör en kurs som heter C15. Man kan få chansen att göra ett prov och få ett intyg på att man kan göra injektioner och sådant. Detta är inte obligatoriskt men när vi sen ska ut på praktik efter påsk så kommer de som har gjort det där provet och fått det där intyget att få testa att sätta permanentkanyler och kanske vaccinera mm. De som inte har det kommer bara få glo! Och jag vill verkligen ha det!!! Så fick jag reda på idag att vi har det idag! Shit liksom, vad gör man (om man inte har pluggat). Så det blev en skolfri dag, jag har så "himla ont i magen". Så nu sitter jag här på mitt rum och degar. Jag ska snart sätta igång och städa.. snart! 

 
 


Kommentarer
Postat av: sandra

städa...jo tjena?!

2010-02-16 @ 11:33:32
URL: http://sandragunnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0