superdog

Har beställt hem Hundcoachen säsong 1 & 2. Så ikväll blir det att sitta framför tv:n. Filmerna handlar om en av sveriges bästa hundtränare som åker runt i sverige för att hjälpa hundägare med problemhundar eller hundar med diciplinsvårigheter. haha det låter kanske inte så kul, men det tycker jag är intressant, och speciellt när zita råkar ha lite disiplinsvårigheter (skäller på folk, drar i kopplet). Är för övrigt helt underbar.
Var ute i över två timmar ikväll. Lekte i snöhögarna, Låter inte sådär superkul, men det är det. Och snabb som f*n är hon. Tänkte verkligen på det när vi var där, att fy för att vara typ en mödare eller något, och bli jagad av en sådan :S haha! Sprang typ en 200 meter medans mamma höll henne. Sen ropade jag och kutade fort som fan, efter några meter så tänkte jag att jag får väl vänta in henne så hon kommer ifatt, och när jag vände mig om så var hon borta?! och då hade hon hunnit ifatt mig och satt bakom mig xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0