Tandläkaren!

Ohff.. om det är något jag har forbi för så är det tanläkare, jag hatar överhuvudtaget att någon pillar i min mun. Idag var jag iallafall där för att sätta dit ett tandsmycke. Peronligen tycker jag att det är så himla snyggt! Han satte dit den fel, så den syns knappt framifrån, men från sidan är det snyggt!
Jag fyllde också ijän min glugg som väldigt många har gett komentarer om den senaste tiden
; du har skit mellan tänderna...... NEJ!!!! det är en glugg!!
Jaja, those times are over!


Kommentarer
Postat av: sandra

verkligen fint, gör att leendet ser fräscht ut:) själv ska jag ta bort mitt, vill ha i silver eller en likadan som din:) pösss

2010-02-26 @ 13:36:19
URL: http://sandragunnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0