Time to bed

Snart dags för att krypa ner under det varma gosiga täcket. Om det finns något som jag uppskattar riktigt mycket så är det sängen och att sova. Något som inte uppskattas är då motsatsen, att ställa klockan på halv sju, kliva ur den varma goa sängen, frysa, hoppa in i en varm dusch och sedan frysa ännu mer! och för att inte tala om att klä på sig vinterutrustning och gå till skolan, sitta på lektioner och lyssna på en lärare! 
Klockan är visserligen bara halv tio men helgen har inga gränser. Därför känner jag för att ta en lång dusch, göra mig iordning för natten och krypa ner i värmen och kolla på en bra film.

+ helg (possitivt)
*Sovmorgon
*Vakna utan väckarklocka
*Tillgång till att vara uppe längre än länge
*Träffa familjen och kompisar som inte jag träffar på skolan (internat)
*God frukost
*För en gångs skull vara lat
*NO HOMEWORKS

- helg (negativt)
*kan bli aningen längtråkigt då det råkar vara så att jag bor i jordens ände
*föräldrar som tjatar och ställer krav
*måste göra lunch själv
*långt borta från pojkvän och kompisar



Bild; jag


Kommentarer
Postat av: Sanne

Hehe, inte riktigt min grej men tack!:)



Snygg bild går du media?

2010-01-15 @ 23:17:35
URL: http://sannehansen.tk
Postat av: Frida

Tack :) Nej det gör jag inte, bilden är tagen på sån där "modell för en dag" ;)

2010-01-16 @ 12:17:05
URL: http://fridalisious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0