Awake

Vaknade precis och orkar inte skriva en hel roman till inlägg (även om jag inte kan påstå att jag någonsing skriver mkt). Dagens har iallafall inga planer med än att vi ska åka in till Halmstad någongång under dagen. Där finns det  inte heller några specifika ideer om hur dagen ser ut. Ikväll kommer iallafall Mattias till Halmstad för att sova med mig i Sandras lägenhet! Mysigt! Har inte setts på en vecka och en dag :)


Smyger in en bild på min snyggings mage!
(Måste bara tillägga att denna bilden är tagen när vi träffades för drygt 1,8 år sen xD)

Kommentarer
Postat av: sandra

haha, inte lika snygg mage nu då eller?

2010-07-21 @ 15:45:09
URL: http://sandragunnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0