Emma, jakob, sebbe och fiskspöna

Idag har vi redan hunnit vara ute och metat i 3 timmar xD Börjar känna mig som ett freek men kul är det. Speciellt när man får mycket mycket fisk. Som vanligt körde vi tävling tills min dåliga förlorare till lillebror insåg att han aldrig skulle lyckas vinna över oss. Emma vann iallafall med 16 fiskar! Själv fick jag 12 hihi! (Jakob fick 4). Dagens största fisk råkade även fastna på min krok *stålt*.

Efter en svettig förmiddag vid strandkanten vara vi bara tvugna att ta ett dopp. Hela 22 grader i vattnet, efter en sådan dålig vecka! Efter det blev det ett till dopp och ett till. Vi har även kommit på att badplatsen på valsnäskamping måste vara utgrävd. Till den stora frågan, hur fasiken gör man det?!?!
 

Dagens kommentar:

Jakob: "Jag vill få en gös idag"
Sebastian: "Jag hoppas på en brax"
Emma: "Jag ska bannemej ha en lax!"
Frida:"HAHAHAHAHAHAHA"

Ciao ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0