Goooooé natta

Nu ska mamma steka lite pannkakor, mums! Sedan hade jag tänkt att jag skulle krypa ner och kolla på Den otroliga vandringen! Åhh, älskar den filmen. Både 1:an och 2:an! Min trogne filmkompanjon popkornskålen plus lillebror och mamma. Kan inte bli mysigare. Eller jo det kan det! 

Idag har jag inte suttit vid datorn nästan någonting! (Om någon bryr sig xD) Jag har enbart varit inne på sveriges tre bästa bloggar - efter min då ^^ Haha!



Sabine Janson Holmström
Ja vad säger man? Heltokig, bäst och snyggast :) Lätt sexigaste
bruden på Munka, haha behöver man säga mer?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Sandra Gunnarsson
Kan inte få bättre syster!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Emma Svensson
Måste klaga på lite dålig uppdatering. Skärpning Emma! :) Saknar dig snyggng!


Kommentarer
Postat av: frida

men tack för den ditt assssssss ;)

2010-07-26 @ 22:35:52
Postat av: frida

men tack för den ditt assssss ;)

2010-07-26 @ 22:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0