Hund som åker Balder


Ibland räcker det inte bara med att läsa rubriken!
Idag vaknade jag klockan 06.15 utav en irriterande "liten" vovve, vid namn Zita, som fick en skällattack. Hon hade fått för sig om att det var någonting utanför (gud vet om det var det med). Hursom hellst så kunde jag inte somna om utan jag fick helt enkelt stiga upp! Notera 06.15!!!
Idag hade vi lite planer om Liseberg, men NEJTACK! Jag orkar inte stå i kö i 40 minuter för att få åka någonting i 3 minuter. Det är verkligen överskattat nu för tiden. Frågan är om man växer ifrån det. När jag var liten var jag överlycklig och längtade en hel vecka för att få åka till Liseberg. Jag och Emma hade visserligen jätte kul, men igår när mamma frågade om jag vill följa med så kände jag inte alls för det. Men jag hade ingenting annat för mig heller så jag kunde lika gärna följa med (pappa betalar) haha! Och jag tycker inte att atraktionerna är sådär överdrivet hemska heller! Första gången jag åkte balder, fick stå på tå för att gå igenom 130cm gränsen. DÅ var det läskigt. Det kittlades i magen redan när jag ställde mig i kön! Men nu är det väl 90grades backen som kittlar lite :) Det som har tagit mig 8 rader att förklara alltså - Ingen Liseberg idag! Nu ska jag gå en sväng med min lilla, älskade tös Zita!

Pusshej




Kommentarer
Postat av: A

Gud OCH Albert vet :)

2010-07-26 @ 19:02:27
URL: http://www.pbx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0