Jag ger upp nu. Punkt slut


På ett sätt är det skönt att det har regnat hela dagen.

1. Jag har inte dåligt samvete över att ha suttit vid datorn länge idag.
2. Jag slapp rensa gräsmattan ifrån "lila-blommor-som-kommer-sprida-sig-över-hela-gräsmattan-annas". Haha
3. Jag kommer lägga mig framför en film med en STOR popcornskål - och det utan att tycka att jag är lat!

Jag har iallafall nästan gett upp hoppet om att få bloggen att se ut som jag vill :) Rubriken går verkligen inte att få svart?! Och datum+klockslag går inte att flytta ifrån texten i inlägget. men.. smart som jag är så kom jag på att jag behöver ju bara göra ett mellanslag innan varje inlägg. (Hur länge jag nu orkar göra det)?
Header är också på G. Men det är int det lättaste må jag säga :)
Hur som helst så lämnar jag härmed datorn för resten av kvällen.
Ha det bra, tingepling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0