Min fina pojk

Idag har min dator varit helt störd och jag har därför inte lyckats gör något inlägg. Har dock två stycken i utkast men de går tyvärr inte att uppdatera eftersom den tiden redan är förbi :)
Hur som hellst då har min Mattias varit här hela dagen. Hans buss avgick från Unnaryds "centrum" vid 6 och ända sen dess har jag redan saknat honom grymt mycket. Är det möjligt att vara för kär? Isåfall tror jag att jag är det. Det är både härligt och hemskt. Tanken på att han är min - är underbar, men tanken på att han är 3,5 timmar ifrån mig - är skrämande. Dock blir det en hel del tjafs men det är väl normalt? Hahah, och han är ändå så söt när han är sur!

Dessa bilder är vad pappas dator kan erbjuda.

Isn't he cute <3



Skolavslutning 2009

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jobbigt när datorn krånglar. :S

2010-07-24 @ 18:54:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: fashionfairy

fina bilder

2010-07-24 @ 22:14:41
URL: http://fashionfairy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0