Veckan som har varit

Jag är en sådan person som väldigt sällan tar bilder. Därför väntar jag på att mina kära kompisar ska skicka bilderna, eller att jag ska kunna sno dem på deras blogg. Haha! Hur som hellsat så har bloggen legat lite i lää de senaste dagarna p.g.a att jag inte har varit hemma. 

Torsdag - Emma kom till Unnaryd
Fredag- Emma
Lördag - Emma och sedan vidare in till Halmstad till Sabine
Lördag till Söndag - PARTY PARTY med min egna partypingla Sabine
Söndag - Vaknade hos Simon (Sabines kille), cyklade hem till Marika, och vidare till stranden. Efter det bussen till Tvååker.
Måndag - Tvååker
Tisdag Tvååker och åker sedan till Emma
Onsdag - LISEBERG med Emma
Torsdag - Hemma!! Gött.

ONSDAG
LISEBEG MED EMMA

Påväg


Köa, köa och ännu mera köa. Här i kön till Balder :)


Spegelhumor


Happines!


SÅHÄR GLADA VAR VI HELA DAGEN! :)


Bilder från Halmstad med Sabine kommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0