Hemma från tvååker

Kom hem från Tvååker igår vid 12. Därför skriver jag itne försen nu :) Har varit hos min älskade pojkvän sen i torsdags. Ändå skönt att komma hem. Idag så har jag gjort mer än vanligt. Har hunnit med att sola, fiska, bada med syrran, varit ute och gått en lååååång runda med vovven, och kollat på fotboll :) Härlig dag! Emma och Frida har varit här en runda. Mycket goa töser.

Veckans schema
onsdag - skriva ut p-piller, skra strand med mamma och brorsan
torsdag - jobba hos farmor
fredag - träning med zita
lördag - konfirmation för min kusin Ebba, TVÅÅKERSDAGARNA MED EMMA!
söndag - TVÅÅKERSDAGARNA MED EMMA!

Här kommer lite bilder från veckan i tvååker, alla på en och samma motiv <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0