18 saker du kanske inte visste om mig

- Jag älskar skolan och tycker det är roligt att plugga till prov och skriva uppsattser. (det finns vissa undantag, tex engelska, matte)

- Jag har två söta möss med stamtavla som jag tycker om väldigt, väldigt mycket :)

- Jag saknar min familj på veckodagarna och åker hellre hem till Unnaryd än att gå ut på krogen.

- Jag är väldigt dålig förlorare.. och då menar jag det! Monopol är jätteroligt - men bara om det går bra för mig. Jag hatar även att ha fel i en diskussion och även om jag kommer på att den andra har rätt så ger jag mig aldrig.

- Jag är väldigt svartsjuk utav mig. Helst hade jag sett att min kille hade varit bög och aldrig kollat åt en söt flickas håll!

- Jag har aldrig haft ett jobb.

- Mitt drömyrke är att bli polishundförare.

- Jag dricker endast alkohol för att bli full, inte för att jag tycker att det är gott. Det smakar förjävligt.

- Min mamma är den som betyder mest för mig i hela världen!

- Jag har druckigt kaffe en gång i mitt liv och då var halva koppen full med mjölk och säkerligen en deciliter oboy i. Det hade varit bra att åtminstonde kunna dricka det, det ser vuxet ut!

- Jag påverkas lätt av andra - säger någon att jag är tjock, så är jag tjock. Säger någon att jag har fula skor, så har jag fula skor (syskonkärlek räknas inte).

- Jag tycker att det tråkigaste som finns är att raka benen och gör det enbart när jag behöver det... aldrig rutinmässigt.

- Jag duschar i jummet vatten. Jag hatar värme och klarar inte av det. Att basta är plågsamt, att vara i thailand är plågsamt, att sola är plågsamt!

- Spindlar och skalbaggar är det största djuret jag kan döda. Allting från mus-storlek låter jag självdö.

- Jag är extremt mörkrädd och rädd för plötsliga rörelser. Jag blundar mig igenom en skräckfilm.

- Jag är inte speciellt duktig på sport. Första vollyboll träningen på Munka bröt jag lillfingret på (som upplysningsvis är snett nu för tiden)

- Jag biter på naglarna och är nog skapt att ha korta naglar. Nagelförlängningen rök efter 2 dagar!

- Jag är förmodligen bäst på att stöka ner av alla som läser detta! Mitt rum är rent i max 1 dag!



Jag utmanar Sabine och Sandra att göra denna listan!

Kommentarer
Postat av: Sabine the one!

Haha, självklart är du snyggast och jag visste faktiskt endel om dig meed :) :P

2010-11-10 @ 13:39:05
URL: http://sabineholmstrom.blogg.se/
Postat av: annie

såååå söt =D

2010-11-11 @ 15:32:03
URL: http://cocabull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0