Är det värt att tjäna pengar på att vara hatad?

Ibland fattar jag inte att folk orkar komentera Kissie.. Och ibland fattar jag inte att de inte kommer på någonting bättre att säga.. Grymt patetisk. Inte för att jag kan påstå att jag gillar Kissie (tvärt om).. men det måste vara grymt kul att varje dag gå in och se att man har 899 nya kommentarer, varav 3 är från fans.

För inte längesedan lade kissie in ett inlägg där hon berättade att hon hade blivit bjuden på två glas vin när hon tillät bartendern att ta kort på hennes bröst. Det är faktiskt lite kul att läsa all kritik (som uppenbarligen kommer ifrån coola 12-åringar.)

"Oj det var billigt. Vilket fynd för killen. De flesta jag känner får gratis drinkar för att dom är toksnygga, du får gratis drinkar för att du har fejktuttar och flashar dom för 2 glas vin. Hur känns det egentligen? Börjar det sina i plånboken kanske? Stackars tös"

"fyra bokstäver, två konsonanter & två vokaler.."

"själv behöver man inte bli fotad för att bli bjuden. förstår inte om det där var meningen som skryt. snarare en självnervärdering."

"För tre glas hade du bärjis visat musen!"

Hahah!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0