Dag 1 - presentera mig själv

Mitt namn är Frida Gunnarsson. Jag bor i Unnaryd tillsammans med min mamma, pappa, syster och lillebror. Vi har en underbar schäfertik, en liten birma tjej och mina två söta möss Gucci och Coco chanel. På vardagarna bor jagh uppe i tvååker där jag har både skola, flertalet utav mina vänner och min underbara pojkvän Mattias Carlsson. Jag går på Munkagårdsgymnasiet inrikting djurvård, och jag ångrar inte en enda dag ifrån gymnasietiden, som dessvärre snart är slut. Jag har endast ett halvår kvar och efter studenten har jag inte några planer alls.
Mina intressen är - förutom Zita och hundar att fota, blogga, vara med kompisar, familjen och en massa andra nöjen (där PARTY är inräknat).
Framtiden hoppas jag spendera med mina bästa vänner och självklart sveriges sötaste pojkvän!
Mer intressant finns det inte att säga om mig :)


Kommentarer
Postat av: Sabine the one!

Sveriges sötaste pojkvän? Varför tänker du hänga med Simon hela ditt liv? :)

2010-11-14 @ 21:13:16
URL: http://sabineholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0