Dag 10 - mitt liv om 10 år

Mitt liv om 10 år (kankse)

Jag bor tillsammans med min söta, goa kille Mattias på en liten, liten gård utanför Halmstad. Jag har mina två hästar och min underbara långhåriga schäfer! Jag jobbar som *inte en aning* och det är det bästa jobbet som finns! Jag jobbar halvtid eftersom jag anser att tid är pengar. Jag tjänar tillräckligt för att överlevadå, mer behöver jag inte! På min lediga tid extraknäckar jag som kursledare i Oskarströms brukshundsklubb, samt tävlar i agility, lydnad, freestyle och sök med min superduktiga hund! Jag är alltså 28 år och har två flickor, ena tjejen är 4, den andra 2. Som tur är har jag min kille som tar hand om dem under min fritid.
Jag har också en maincoon tjej som ibland får sööööta små kattungar!


Min snygga katthona och hennes bebisar


Min stiliga schäfer men grannkompisen!


På gården finns även min fina arabvalack och ett litet shettissto som bara väntar på att flickorna skall bli tillräckligt stor. Vi har även en liten fårflock på 5 tackor som betar ner våra stora hagar. På våren kommer söta små lamm!
Jag har även en liten bestättning med fyra charlois kor och en angustjur.. bara för att jag tycker att kalvarna blir så söta! Korna och tjuren kommer ifrån olika slaktgårdar, bara för att jag vill vara till någon nytta i livet, och hur mer kan man vara till nytta än att rädda någon från slakteriet?


Mina charloiskor med tillhörande kalv (observera den svarta mulen+öron från pappan)


Min biffiga angustjur! Såå snygg!



Det var mitt liv, eller, jag vet inte!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Härligt.! Så skulle jag vilja ha det, en litet mysigt ställe som man kan ha djur och så.. Huset se litet ut men stort inne typ.. Kram på dig..

2010-11-22 @ 18:45:53
URL: http://miichajohansson.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

det är lite roligt faktiskt att skriva om vad man tror kommer hända i framtiden :)

2010-11-22 @ 19:44:21
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0