Dag 11 - mina syskon

Jag har två fantastiska syskon - en storasyster och en lillebror!



Storasyster Sandra
Även om vi har bråkat många gånger så har vi haft otroligt roligt många gånger också. Vi lekte lekar som Titanic i badkaret, JurassicPark i fåtöljerna, Gladiatorerna, Mamma pappa bran, "i Anitas mage och Rogers pung". Vi lekte indianer och 1700-tal.. ja behöver jag säga mer! Älskar henne grymt mycket!

Lillebror Jakob
Den skiten kom som ett litet sladdbarn när jag var 7 år. Ååå gud så roligt det var. I början gick han med om att klä ut sig till tjej - Alice. Jag och Sandra som verkligen ville h en lillasyster. Älskar honom minst lika grymt mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0