Dag 9 - min tro

Idag finns det inte så värst mycket att säga.
Jag tror inte på gud, jag tror på the big bang. Jag tror också på att mänskligheten kommer förstöra jorden och att de framförallt kommer utrota sig själva.
Jag tror inte på ödet, vi har ingen förbestämd tid och plast, var, hur och när vi skall dö. Allt händer inte utav en mening.
Ibland kan jag självklart använda uttrycket "det är nog inte meningen att jag skall göra detta" när allting bara går åt helvete. Men tillslut löser ju sig allting.

Jag tror inte på kärlek vid första ögonblicket, kanske kan man dock bli försälskad. Men då enbart på utseendet!
Jag tror att alla människor innerst inne känner sorg för någonting.
Jag tror att självkänsla är det bästa och dyrbaraste man kan ha.
Jag tror inte på att det finns en för alla. Även om de minst tänkbara ibland hittar kärleken så finns det många i världen som lever ensamma.
Jag tror att alla är rädda för någonting. Själv är jag livrädd för mörkret, fast jag på senare tid har kommit på att  det i vissa fall är ens bästa vän.
Jag tror inte på ett liv efter detta! När man är död så finns man inte mer. Himlen är helt uteslutande, dock hoppas jag på ett liv efter detta!

Yes, det var min tro det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0