Lite frågor om mig!

Jag blev utmanad av: Sabine Holmström
Jag utmanar alla som vill att göra denna listan!

Skulle du hellre:
1. Pierca näsan än tungan? Tunga absolut, där blir det ju inga ärr :)
2. Vara seriös än rolig? Både och, självklart måste man kunna vara seriös när det böhövs men annars rolig
3. Dricka röd eller grön mjölk? Röd - grön och blå är inte mjölk, det är vatten med mjölksmak!
4. Brinna upp eller drunkna? Brinna upp, förhoppningsvis dör man av röken först
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar

Random shit:
1. Är du kär i nån? Ja!
2. Sol eller måne? Sol såklart!
3. Vinter eller höst? Höst
4. Vänster eller höger? Höger
5. Soligt eller regn? Soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? Vaniljglass :) 

Om dig:
1. Hur mkt är klockan just nu? 10.35
2. Fullständiga namn? Frida Elin Gunnarsson (Kastensson)
3. Vart vill du bo? På landet, men bara en liten bit utanför en storstad.. typ en mil, två!
4. Hur många barn vill du ha? 2 flickor
5. Vill du gifta dig? Jag vet inte, det ända man får är ett pappar där det står att man skall älska någon till döden skiljer än åt
6. Rullar du spagetti eller skär du den? Skär
7. Har du ätit sushi? Nej, och vill inte prova!
8. Lyssnar du på nu? Mamma som frågar vems tandborste
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Har inga flicgor, bara müssli
10. Humör? Jag är jätteglad! Skall till älsklingen idag! 

Har du dom senaste 48 timmarna:
1. Kysst någon? Japp
2. Sjungit? Japp
3. Blivit kramad? Japp
4. Känt dig fånig? Japp
5. Saknat någon? Japp
6. Dansat galet? Nej
7. Klippt håret ? Nej
8. Gråtit? Nej
9. Ljugit? Nej
10. Haft sex? Nej 


Grejer:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej, haha
2. Har du en hund? Japp, och inte ilken hund som hellst! Världens bästa.. Zita <3
3. Sover du helst själv eller med någon? Med någon, gärna en speciell om man får välja! (Sabine du går som andrahands sortering <3)
5. Senaste saken du skrattade åt? Jag skrattar så ofta så det är svårt att komma ihåg vad som var senast :)


Kommentarer
Postat av: Sabine the one!

Andra hand alltså?? ;) Haha jag väljer nog Simon framför dig med! Ibland ;P

2010-11-14 @ 12:27:16
URL: http://sabineholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0