Mina naglar är långa :)

Såhär bra går det för mitt lilla projekt. Jag fick för mig om att jag skulle spara till långa naglar. Jag letade fram depends nagelförstärkare som min mamma har använt tidigare.
Och jag måste erkänna att det nog är det enda som har hjälpt på mig!
Mina naglar växer som ogräs, det är inte det som är problemet liksom. Dock har jag en förmåga att jag alltid (och då menar jag verkligen alltid) måste ha någonting att tugga på. Har jag inte det så biter jag på naglarna. Jag gör också det när jag blir nervös eller rädd, typ under skräckfilmer :)





Kommentarer
Postat av: Sabine the one!

JAA, gott folk, Frida tuggar på allt, ALLT verkligen ;) Är det inte plast så är det hård spagetti! Och är det inte de så är fet papper, eller kanske något helt annat? ;) Stackars Mattias säger jag bara ;) hihi<3

2010-11-21 @ 23:18:59
URL: http://sabineholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0