One piece eller köttkläder?

Detta inlägget kommer inte Sabine att gilla.

Okej de ser mysiga ut, och de är säkert jätte goa att dra på sig om man sitter hemma och myser.... eller nej.. inte ens då. Jag föredrar de gamla hederliga mjukisbyxorna.



That's right, I'm talking about One Piece!



Vem lägger 1500:- på en pyamas? Det är vad jag tycker att det är! (alla kan ha sina egna åsikter). För ärligt talat så hade jag helre gått till skolan med en pyamas.
Kissie köper en sak, och sedan vill alla ha det. Haha! Snacka om trendsättare! Men frågan är om modevärlden börjar tappa stinget? Hmm.. man kan undra!

Hur länge är det trändingt att gå runt i en one piece? Troligtvis inte länge. (Tills Kissie kasserar den och börjar med Lady Gagas köttmode?!) Och då går snart alla runt iklädda i kött :)

Skulle jag vakna upp en dag och se Silvia och kungen komma i en sådan dräckt så kan jag lova att jag köper en också... för det lär ju säker hända!
Jag var bara tvungen att tycka till lite
!

Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Sabine the one!!!

MORR på dig!!! Haha jag vill ha en jätte pyjamas!!!<3

2010-11-11 @ 20:48:05
URL: http://sabineholmstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia&Isabella

tycker dom är söta och mysiga! har ingen själv men skulle kunna ha en! :D

2010-11-12 @ 19:18:25
URL: http://tviillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0