Touch x2?

Jag har alltid fått kommentarer som; "guud vad seg din touch är" och "det känns som att jag trycker sönder din skärm"... bla, bla, bla..
Idag fick jag iallafall reda på varför min touch är så seg. Det finns två olika sortes touch.. trycktouch och värmetouch.
Min mobil har trycktouch vilket kan göra att den uppfattas lite seg. Jag kan trycka med en penna, med långa naglar, ja inprincip med vad som helst.
Iphonen är byggd med värmetouch. När man nuddar med ett varmt finger så reagerar mobilen. En kall penna? - Nej.. Kalla naglar? - Nej



Vilket är bäst tros?

Kommentarer
Postat av: Sabine the one!!!

Haha vaknat på fel sidan eller?

2010-11-11 @ 20:50:38
URL: http://sabineholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0