Barbiedocka

Återigen säger jag nu att jag skall skärpa mig! Dock får jag min Mac på tisdag och då kankse det blir lättare, (när datorn inte har massa virus och tar 20 minuter att starta!)

På onsdag är det maskerad och jag har ingen aning om vad jag ska komma som! Har lite funderingar, men det är svårt att få fatt i kläder! Hur som hellst så var jag och rev i gamla gaderober i hopp om att kunna hitta ngt användbart. Hittade mina gamla barbidockor.. måste bara säga att de är gamalmodiga idag! För vem skulle inte vilja ha....... ja ni ser nog vilka det är!

 


Angelina Jolie, Bella, Jacob och Edward från Twilight och Keira Knightley


Lätt att mina barn (flickor såklart) skall ha varsin Jacob docka.. (hoppas dock de har hunnit uppdatera han med kort hår) - detta bara om de inte har hunnit klart med Barbidockan Frida Gunnarsson såklart!

Kommentarer
Postat av: sandra

keira knightly var inte alls lik barbiedockan, eller snarare-barbidockan var inte lik henne.

2010-10-22 @ 15:25:12
URL: http://sandragunnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0