Bölfilmen



Kan det vara så att man blir mer känslig om man inte har gråtit på länge? Igår kollade jag och mamma på P.S I love you, som gick på TV4 kl 21.00. Jag har verkligen inte bölat så mycket på länge (plus att jag har sett filmen minst två gånger innan). Innan jag gick och lade mig var jag bara tvungen att skicka ett sms till min älskade kille: "jag vill vara med dej tills jag dör"

För den som inte vet så handlar filmen om Holly och Gerry som är gifta och älskar varandra jätte mycket. Gerry dör av en hjärntumör. På Hollys 30års dag kommer ett paket med en tårta från Gerry. I paketet finns också ett band som hon spelar upp. Där berättar Gerry att han inte var redo att ta farväl av henne än och att det kommer komma brev till henne, där hon ska göra det som han har skrivit! Med mera, Med mera! Värd att se om man gillar bölfilmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0