Emma och Frida

Igår var det krogen som stog på kvällens lista. Jag och Sabine klantade oss med busstiderna och missade bussen till Halmstad. Slutligen kom vi iallafall fram och jag var tvungen att köpa kläder eftersom jag inte hade en aning om vad jag skulle ha på mig. Det blev tillslut ett tunika-linne från Gina och strumpbyxor.
Kvällen med Emma var asa kall, och ändå hade vi båda mycket värmande alkohol i kroppen. Kvällen blev helt lyckad tråts lite spyor, trillande och 35 minusgrader!
Bara för att hylla sminket så får ni före och efter bilder :)




Emma Svensson
 



Frida Gunnarsson


Kommentarer
Postat av: sandra

Frida och Emma-dumpa det ljusa läppglanset!!! Sattsa på att ha en ton som förstärker istället för att sudda ut:)

2010-10-05 @ 18:38:44
URL: http://sandragunnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0