I wish I was a punkrocker

Idag var det skolfoto, och klassens tema var Rock (fast alla såg ut som punkare)!! Drf gick jag runt hela dagen in tasiga strumpbyxor, en iron maden tröja och vofflat hår som jag lovar blev VOLYM :) Hahha! Bra tipps till Kissie som verkligen älskar, avundar och lever för volym i håret ;) På tal om Kissie så är hon min största idol! Jag vill verkligen vara precis som henne, min läppar är på tok för små, precis som min bröst, min näsa är skit ful och jag älskar att göra mig smal på Photoshop! Grr, go girl..

För att ge igen på Sabines otroligt vackra bilder som hon har lagt in på mig så kommer här en alldelles färsk och super söt bild på Självaste Sabine Holmström (passa på att njut för jag kommer antagligen tvingas att ta bort den så fort hon ser den)



Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd. Gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-10-05 @ 21:18:47
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0