Sorry

Måste bara be om ursäkt för att jag int ehar gjort ett enda inlägg på snart en vecka... Det har ändå hännt mycket värt att skriva, men jag är för lat och de sanaste dagarna har jag pluggat helt i ONÖRDAn och sånt tycker inte Frida Gunnarsson är speciellt roande! Sådeså..

Nu har jag precis kommit hem och snacka om att jag fick världens bästa bemötande. Lilla Zita blev öööööverglad.. (tänk om ens kille kunde uppskatta een så mkt ibland)

Veckan som har varit:
Måndag: Jag var ute och sprang.. japp ni läste rätt. Jag sprang. Helt död och en massa träningsverk i ljumskarna dagen efter. Men nu ska det bli fart med träningen.
Tisdag: Zumba.. ooohe, nu börjar jag kunna sammarbeta med mina höfter
Onsdag: Sabine åkte hem, jag fick en massssssa gjort! Började med att storstäda hela vårat rum - damsuga, torka damma mattor. Efter det städade jag ute i köket och samtidigt tvättade jag två maskiner tvätt. Och jag han plugga! (RÅPLUGG)
Torsdag: Studiebesök i Göteborg - coloseum och naturhistoriska museet. As rolig dag! Kom hem vid 4 och RÅPLUGGADE till klockan halv 12 på natten. Det var nämnligen så att vi hade prov på en hel bok på fredag (idag).. men sedan hade vi tydligen inte :@



FÖRE


EFTER


:)


Kommentarer
Postat av: Jenny - Vinn fint armband!

* Hej!

Just nu så pågår det en tävling på min blogg där du kan vinna ett super tjusigt armbaand från Ulrikas smycken.



Är du intresserad så kika gärna in och anmäl dig :)



Kramar Jenny

http://truejenny.blogg.se *



p.s om du inte gillar reklam så ber jag om ursäkt och så är det bara att radera denna kommentar.

2010-10-08 @ 19:29:02
URL: http://truejenny.blogg.se/
Postat av: Sabine the one!

Skit fint gumman!!! :) Vad skulle jag gjort utan dig?

2010-10-10 @ 00:04:25
URL: http://sabineholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0