Sprit, jobb och blod

Nu sitter jag hos Sabine och ugglar. I onsdags var det maskerad och jag var utklädd till städerska. Fatta jag fick många jobb eller :) Hahah här har jag varit arbetslös i 18 år, tar på mig sjuksköterska kläder och får typ 10 jobbförfrågningar på 5 minuter :) Haha!
Sabine var playboy bunnie och lite väl irriterande!!!!! Hon la i spritflaskan (läsk) i väskan UTAN kork! Hmm..
Sadan störde hon mig ett X antal gånger.. Och inte nog med det.. Jag hade fixat skjutts hem och gick och sa till Sabine. Hon fick väldigt brottom och skulle med. Hon sa att hon bara skulle springa och hämta väskan (den dyngsura väskan) och jag tänkte att visst är hon full men hon klarar säkert av att hämta väskan själv. Efter ett tag kommer Sabine tillbaka och har med sig väskan.. och blöder i hela ansiktet. Jag frågar vad hon har gjort och hon bara "vaddå?" Hahaha.. Hon e så söt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0