Jag är inte bakis, jag är allergisk

Gårdagens party slutade med att jag fick bäras till bilen.. Hmm, vad gör man när skjutsen vägrar att ta med en bara för att man är aningen för full? Klurigt. Dock hade jag tur när ännu fler saker i huset gick sönder och festen spårade ut. Alla sparkades ut och med lite hjälp av min snälla pojkvän och min underbara Sabine så låg jag gott i min säng innan 12.
Idag är ingen höjdare må jag säga. MEN jag har precis fått reda på att det är inte baksmälla som jag lider av. Det är allergi! Tydligen tål jag inte någonting i spriten som gör att jag idag mår illa, vill bara spy, kämpar för att inte somna ståendes och mår allmänt dåligt! (tydligen tål inte de flesta andra det heller).
Eller? - Ja så måste det vara!

Bilder sen igår kommer i eftermiddag!



Kommentarer
Postat av: Sabine the one and only!!!

Haha vi är inte fulla vi har pollen allergi!! Pollen allergi!! haha :) Jag tror bergis att du är allergisk :) Isåfall är jag nog det med ibland ;)<333

2010-09-30 @ 11:55:45
URL: http://sabineholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0