Klappat och inte klart!

Äntligen har vi flyttat ihop, jag och min älskling... och nej inte Mattias! Sabine :) Mitt "gamla"rum är helt tomt, förutom toaborsten som jag tänkte skänka till tjejen som flyttar in nästa vecka.. Haha, nej skojar. Hade tänkt slänga den efter två år av trogen tjänst!
Det nya rummet blev inte riktigt klart, min madrass ligger på golvet (ska ta med ben tills på måndag) och alla övriga saker ligger ÖVERALLT i rummet. Tavlorna har iallafall kommit upp, och snyggt blev det.. Grr, bara längtar efter att få ordning ordentligt!
Överlever jag första natten med Sabine så klarar jag fasiken resten utav året! :) För vi har ju så GRYMT kul ihop. Kan verkligen inte fatta att jag och hon kan skratta åt precis vad som helst! Den tjejen kan verkligen få mig på gott humör ALTTID!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0