M hjärta F


Kan verkligen inte fatta hur otroligt mycket man kan tycka om en person. Blir alltid glad när jag tänker på min kille, oavsett vad. Jag skulle ALDRIG byta ut honom, inte mot någon annan kille i hela världen. Även om min Mattias inte är helt perfekt, och ja det kan jag erkänna. Vi har våra gräl, och visst kan jag ibland tänka på hur lite bekymmer det är att vara singel.. men aldrig, aldrig att jag skulle skiljas från honom. För det första är han min bästa vän, självklart har jag oroligt underbara vänner - och jag tror ni vet vilka ni är! Love you. Men ändå, han finns altid där och även om han ofta är ganska dålig på att trösta så räcker närvaron gott och väl!

Idag fick jag min present av min underbara kille. Ett armband med gravyren "Mattias". Jag fick också ett armband där det stog "Frida" på. Det fick jag lov att ge till vem jag ville och det finns ju självklart ingen annan kille i världen som jag vill ska bära mitt namn runt handleden är Mattias! Så nu hör vi ihop - på riktigt!


Kommentarer
Postat av: sandra

åhhh, sådana armband är ju så fina! Dagens vill ha! Helt klart:)

2010-09-29 @ 12:11:40
URL: http://sandragunnarsson.se
Postat av: Sabine the one and only!!!

nå är så söta!! <3

2010-09-30 @ 11:54:49
URL: http://sabineholmstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har din pojkvän köpt de armbanden? :)

2011-01-20 @ 01:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0