Sjuka människor


MÄNNISKAN ÄR SJUK I HUVUDET!
Jag klarar inte av att se allt hemstkt som händer och ändå så kunde jag inte låta bli att trycka på länken "här slänger kvinnan de levande valparna i floden". Nu vill alla att tjejen ska identifieras och hon kan få böta uppemot 100 000 dollar?!?!? Pengar som straff. Oj så svårt. Man betalar den där summan och sen är det bra. Fuck no! Hade jag suttit i riksdagen (dock hände detta inte i Sverige) i det landet så hade jag bestämt att hennes armar och ben skulle bindas och sedan skulle hon kastas i floden hon med.. bye bye djurplågare.
Vad det än är som det handlar för djurplågeri allt mellan att flå tvättbjönar levande till att tejpa upp en katt på en lyktstolpe så tycker jag att alla, och då menar jag ALLA som gör detta är:
1) psykiskt störda av någon anledning
2) slippa böter och fängelse och istället plågas till döds genom typ nålar i ögonen eller armarna avsågade. Eller nej förresten, att döda kanske är att ta i, då sonar de ju straffet fort. Amutera armar och det ena
benet - utan bedövning, så klart. Putta ut de på gatan och säga att de kan gå och plåga hur många djur de vill. Good lock!
3) har verklogen inga känslor itill levande varelse.


Låter videon tala för sig själv.


Denna video kommer ifrån yoututube. Här hittar du den på Svenska (där man till och med ser valparna röra sig och hör dem skrika - http://video.se.msn.com/watch/video/har-slanger-hon-valpar-i-floden/ahormyig?from=sharepermalink

Kommentarer
Postat av: Sabine :) The one and only

du gumman, Simon berättade om denna sak, valparna överlevde en tant hörde vad som hände och hämtade dom i vattnet, och det finns även en film då denna tjejen fick sitt staff kan jag ju lova ;) och de va inte böter! :) jag hatar också sånthär!

2010-09-10 @ 16:53:19
URL: http://sabineholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0