uppdatering

Okej nu får jag allt ta och skärpa mig. Jag har verkligen inte hunnit (orkat) skriva under prakiken, men nu när den äntligen är slut så ska jag ordna upp mitt liv lite. Har varit inne i halmstad idag och köpt lite nya kläder. En ny jacka - igentligen alldeles för kall för detta vädret, och en skarf typ. Blev inspererad när jag såg att Sabin hade köpt ny :) hihi. Okej en lista på lite uppdateringar då!

* ska flytta ut från mitt rum! HOPPAS HOPPAS att jag får flytta in till Sabine
* Jag har tabbat mig klart på praktiken för ett helt år
* Blev erbjuden jobb under jullovet. Har fortfarande inte bestämmt mig!
* Emma är från och med nu stammis i tvååker.
* Jag fyller år om 2 veckor!

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snäckan :D jag snackade med pappa innan, och om du vill när du har fyllt 18 så kankse vi kan bo i lägenheten i stockholm en helg och shoppa mysa och festa ?:) <33Pusss älskar diiig<3

2010-09-19 @ 14:08:16
URL: http://mollyies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0